شعبه 24 ساعته بانک توسعه تعاون

به گزارش نصر نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: شعبه 24 ساعته بانک توسعه تعاون در میدان شهید بهشتی تبریز با دو دستگاه خودپرداز و با قابلیت افزایش به سه دستگاه در محیطی مناسب راه اندازی شده است که امیدواریم با استقبال مشتریان محترم مواجه شود.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در راستای ارائه خدمات متنوع و دسترسی سریعتر مشتریان به خدمات نوین بانکداری الکترونیک شعبه 24 ساعته خود را در تبریز تجهیز و راه اندازی کرد.

وی اضافه کرد: مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به این شعبه در هر ساعت از شبانه روز از خدمات دستگاه های خودپرداز از جمله دریافت، پرداخت ، واریز فیش و غیره استفاده نمایند.

رضایی اضافه کرد: این شعبه تمام الکترونیک بدون کارمند است که برای اولین بار در آذربایجان شرقی راه اندازی گردیده و اکثر خدمات بانکی را بدون مراجعه به کارکنان بانک از طریق دستگاههای مختلف بانکی امکان پذیر می سازند.

وی با بیان اینکه بانكداري مدرن شيوه نوين بانكداري مبتني بر فناوريهاي نوين اطلاعاتي و ارتباطي است كه در مقايسه با بانكداري سنتي از عملكرد سريعتر و دقيقتري برخوردار است، تاکید کرد: استفاده از سرويس هاي نوين بانكي امروزه يك ضرورت در صنعت بانكداري به شمار ميآيد و اگر در گذشته مي توانست به عنوان مزيت رقابتي مطرح شود در حال حاضر يك ضرورت قطعي به شمار مي آيد.

گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، برای ایجاد جذابیت بصری بر روی سر در شعبه 24 ساعته بانک توسعه تعاون تلویزیون شهری نیز نصب شده است که جلوه ای خاص به مقابل شعبه داده است.

در حال حاضر بانک توسعه تعاون با 21 شعبه و 8 باجه در آذربایجان شرقی به هموطنان ارایه خدمات می کند.


نظرات شما عزیزان:

م....
ساعت16:30---23 خرداد 1394

سلام
میخواستم بدونم تسهیلاتی که به کارمندان بانک توسعه برای ازدواج و خرید خونه و ماشین داده میشه چقدر و به چه صورته؟
پاسخ: سلام.خوش آمدید.ما بانک توسعه نداریم!بانک توسعه تعاون.تسهیلاتی که به بانک ها تعلق میگیرد در بانک های دولتی تقریبا به یک صورت است.من تسهیلاتی به اسم ازدواج برای پرسنل نشنیدم.تسهیلات خودرو هم تا جایی که میدونم تقریبا شرایطش مثل یک تسهیلات خودرو برای مشتریان است با کمی تفاوت که زیاد جذابیتی ندارد.اما تسهیلات مسکن و ضروری از تسهیلات معروف بانک ها هستند که در بانک ما در حال حاظر این دونوع تسهیلات در حال بازبینی هستند و هنوز بصورت قطعی در سال جاری اعلام نشده است و طبق اکثر بانک های دولتی تسهیلات ضروری بعد از دوسال و مسکن بعد از سه سال به نوبت به پرسنل تعلق میگیرد،همچنین برای اطلاعات بیشتر باید با اداره رفاهی ستاد تماس بگیرید چون اصولا ریز این اطلاعات را منتشر نمیکنند.باتشکر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:شعبه 24 ساعته بانک توسعه تعاون,
ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: