تعریف مفاهیم بانکی در بانک توسعه تعاون و مرکز آمار و اطلاعات راهبردی

سلام به همگی

با یک مطلب جدید و بسیار مهم در خدمت شما هستیم

http://www.axgig.com/images/97408746997461061073.jpg

مرکز آمار و اطلاعات راهبردی و بانک توسعه تعاون مجموعه را برای شما فراهم کردند با نام فایل مجموعه تعاریف و مفاهیم استاندارد شده بانک توسعه تعاون دریافت فایل

حتماً و حتماً پیشنهاد میکنم فایل را از اینجا دانلد کنید

این کتاب 19 صفحه دارد و شامل تعاریفی از انواع تسهیلات و ضمانت نامه ها و اعتبارات اسنادی و قرارداد ها و سپرده ها و ...میباشد

فایل بسیار مفیدی است و برای آموزش بانکی خیلی خوب است

حتی برای دوستانی که میخواهند در سیستم بانکی استخدام شوند

با تشکر از تهییه کنندگان این مجموعه

موفق باشید



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل ص
ساعت15:07---6 آذر 1394
سلام
دانلود کردم.تشکراززحمات وپشتکار جنابعالی انشالله همیشه موفق وموید باشی
پاسخ: سلام. ممنون از لطف شما دوست بزرگوار. باتشکر


داود فدایی
ساعت22:45---12 شهريور 1394
باسلام ووقت بخیر

قایل دانلود نمیشه .

چند باری امتحان کردم ولی دانلود موفقیت امیز نشد.

ممنون از مطالب خوبتون.

از عکس های شما برای درج روی شیشه بانک مانندِ.: پرداحت جرایم راهنمایی رانندگی استفاده می کنم.

راضی باش
پاسخ: سلام.خواهش میکنم.فایل دریافت میشه میتونید برید توی لینک اصلی و مرجع اصلی.باشه مشکلی نداره.ممنون از بازدید شما.موفق باشید


zand
ساعت23:27---18 مرداد 1394
سلام...
فایل دانلود نمیشه
پاسخ: سلام من الان امتحان کردم و مشکلی نداشت و دانلود شد.باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: