بانک مرکزی در تازه‌ترین گزارش خود اقدام به انتشار آمار تعداد تراکنش‌های انجام شده روی سه کانال پرداخت پایانه‌های فروشگاهی، تلفن همراه و اینترنت کرده است و بر این اساس مجموع تراکنش‌های انجام شده در مرداد ماه سال جاری نزدیک به 394 میلیون تراکنش است که از این تعداد 68.1 میلیون تراکنش روی کانال موبایل، 305.7 میلیون تراکنش روی کانال پایانه‌های فروشگاهی و 20.2 میلیون تراکنش روی کانال اینترنت بانک‌ انجام شده است.

http://axgig.com/images/96079932955900079797.jpg

از لحاظ تعداد تراکنش، بیشترین تعداد تراکنش مربوط به شرکت به پرداخت ملت در مرتبه اول، آسان پرداخت پرشین در مرتبه دوم و تجارت الکترونیک پارسیان در مرتبه سوم است. بیشترین تعداد تراکنش‌ها در تهران مربوط به آسان پرداخت پرشین و در سایر استان‌ها مربوط به به پرداخت ملت است.

در ادامه ما را با این گزارش جذاب همراهی کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیریت وبلاگ

طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون منصوب شدند.

http://www.ttbank.ir/upload/gallery/pic-for-news/original/pic%20for%20news_528216e333eb7.jpg

طی احکام جداگانه ای دکتر محمدعلی سهمانی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و سیدرضا ابراهیمی حسنی نیاکی ، رحیم اسماعیلی دانا، حسن کاری و بهمن خادم به عنوان اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون منصوب شدند.

امیدوارم مجموعه بانک توسعه تعاون بتواند در قالب اهداف خود به شکوفایی هرچه بیشتر بخش تعاون خدمت رسانی کند

باتشکر




تاریخ: چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: