تماس با من

برای ارتباط با من لطفا از طریق نظرات همین صفحه اقدام کنید و اطلاعات تماس خود را از قبیل شماره و پست الکترونیکی درج کنید تا علاوه بر پاسخ من در زیر نظرات شما در صورت نیاز با شما تماس بگیرم

تمامی نظرات شما در قسمت نظرات در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

به علت حجم بالای پیام ها فقط در قسمت نظرات پاسخ خواهم داد و از ارسال ایمیل و تماس در حال حاظر متاسفانه معذورم.

http://www.cksinfo.com/clipart/electronics/phones/call.png

با تشکر

مدیریت وبلاگ

 



نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت15:36---12 دی 1393
سلام خدمت همکار محترم.بنده۵سال سابق دارم در طی این مدت۴شعبه عوض کردم!با اینکه به گفته همه من‌نیروی موفقی هستم.حالاتصمیم گرفتن من رو‌دوباره به شهرستان منتقل کنن که رفت و آمد کنم.من ۲سال است که تشنج دارم ولی هیچ یک از همکاران خبر ندارد ایا اگر در میان بگذارم تاثیری داره.با ستاد با چه کسی باید صحبت کنم
پاسخ: همچنین سلام خدمت شما همکار گرامی.دعا دعا میکردم در خوندن متنتون جایی نبینم که مثلا نوشته باشید چون نیروی خوبی هستم یا مثلا همه میگن نیروی موفقی هستی!!که متاسفانه دیدم،از این رو جوابی برای سوالتون نیست!من کاملا حق را به شما میدم.خیلی سخته اما نیروی خوب این دردسر ها را هم دارد!من پیشنهاد میدم اول با مدیر استانتون صحبت کنید حتما به حرف هاتون توجه خواهد کرد و قدر دان زحماتتون خواهد بود.شغل بانکداری در واحد صف بسیار سنگین و انرژی بر است.پس باید خیلی قوی باشید و به خودتون انرژی مثبتی بدید...هنوز خیلی راه داریم...از یکی از اساتید و مدیران برجسته بانک سپه شنیدم که میگفت همکاراری ما بعد از 30 سال بازنشستگی در صورت سالم بودن ولیمه مفصلی میدن!!پس به فکر آینده هم باشید.موفق باشید


ناشناس
ساعت0:05---3 آذر 1393
با سلام خدمت همکار گرامی خواهش میکنم چالشها ومشکلات سیستم بانکی در وصول مطالبات علی التخصیص مشکلات بانک توسعه تعاونو به بحث بذارین تا همکارا بیان بحث کنن کامنت بزارن استفاده کنیم
پاسخ: سلام ممنون از پیام شما فکر خوبیه حتما این کار را خواهم کرد ممنون از توجه شما موفق باشید


محمود
ساعت13:27---3 تير 1393

باسلام من درخصوص انتقالی از شهرخودم به تهران به دلیل بیماری دخترم احتیاج مبرم دارم تااز کسی کمک وراهنمایی بگیرم شرایط خیلی بدی دارم نمیدونم چطوری مشکلم رو به گوش مدیرکل یا کسی که بهم کمک کنه برسونم لطفا کمکم کنید
پاسخ: سلام همکار گرامی از صمیم قلب آرزوی سلامتی برای دختر شمارا دارم همونطور که میدونید شرایط انتقالی به استان تهران نسبت به استان های دیگر خیلی مشکل تر است حتماً این موضوع را با مدیریت اداره شعب استان خود و بعد با مدیریت منابع انسانی ستاد تهران در میان بگذارید مدیریت منابع انسانی:021-61032333 021-61032307 امیدوارم شرایط مساعد باشد موفق باشید



رشید
ساعت8:57---7 خرداد 1393

باسلام.من سپرده ای نزدیک 4 ماه در حساب بانک گذاشتم به حساب گرفتن وام.اما بعد 4 ماه مراجعه میگن که باید 6 ماه بگذره.در صورتیکه روز اول 4 ماه قرار بود تو حساب کار کنه..حتی به اعتبارات مالی تهران نیز تماس گرفتم ولی رییس شعبه بندر ترکمن حرفشون گوش نمیکنه..باید چیکارکنم الان که نیاز دارم به این وام..09384111075
پاسخ: سلام دوست خوب حق با شماست،ما قبلا فروش اقساطی و جعاله داشتیم که باید معدل 3 ماه و 5 ماه می داشتید البته میشد ترکیبی استفاده کرد اما من نمیدونم دقیقا شما چه مبلغی گزاشتید و برای چه نوع وامی بوده که 4 ماه مد نظر بوده!!! چون ممکنه عقد مورد نظر دارای شرایط متفاوتی باشد ولی هر ساله تمامی بانک ها سیاست های اعتباریشون تغییر میکنه و ابلاغ میشه الان مثلا وام های فروش اقساطی و جعاله در بانک توسعه تعاون پرداخت میشه مستلزم سپرده گذاری است که بستگی به نوع وام باید مثلا 6 ماه معدل داشته باشید اما مدل های دیگر هم است که جدیدا در سال 93 ابلاغ شده که برای مثال عقد مرابحه است و بدون سپرده گذاری میباشد که تابع شرایط خاصی است اما دقیقا نمیدونم شما برای چه وامی اقدام کردید امیدوارم رئیس شعبه برای کارشون جواب منطقی داشته باشد و طبق قوانین عمل کرده باشد،همچنین میتوانید وارد سایت بانک شده و از منوی سمت چپ و قسمت شکایت موضوع خودرا مطرح کنید و یا  این دو لینک را ببینید و پس از پیگیری و تماس نتیجه را به ماهم بدهید  http://ttbank.ir/Etebari http://ttbank.ir/HeyatModireh باتشکر



اسحاق
ساعت0:04---29 ارديبهشت 1393
سلام میخواستم بدونم سود سپرده جدید را با چه کدی برای مشتریان افتتاح حساب کنم منظورم نرخ سودی است که بانک مرکزی اعلام کرده
پاسخ: سلام ممنون از پیام شما اگر منظورتان تغییرات جدید است و منظور سود ((روز شمار)) است با کد 301 باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: